Adolf Boldú

MirCat

Alfons Boldú

Avui us presentem l’Adolf Boldú, que durant la MirCat ens oferirà una conferència sobre astronomia i ens presentarà el seu llibre Arran de cel. Apunts d’astronomia bàsica. Però deixem que es presenti ell mateix:

Em dic Adolf Boldú Benet, tinc 50 anys i sóc de les Borges Blanques. Sóc professor de llengua catalana i literatura, i llatí i, quan em deixen, d’astronomia a Secundària. He assistit a múltiples congressos d’astronomia i he impartit molts cursets d’aquesta matèria, amb observacions incloses, sobretot a la meva comarca. Em dedico a l’astronomia, com a afeccionat, des de fa més de 20 anys, i m’agrada oferir tot el que vaig aprenent a la gent curiosa. Per això he escrit aquest llibre.

El llibre que teniu a les mans vol ser un intent humil d’atansar-vos a aquells aspectes del món de l’astronomia que, o bé no apareixen generalment als manuals bàsics, o que tal…

View original post 42 more words

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

